Και ο πόλεμος του streaming συνεχίζεται. Πόσα χρήματα θα ξοδευτούν σε νέο περιεχόμενο;
Η καραντίνα εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού, έκανε αρκετό κόσμο να στραφεί στη λύση της ψυχαγωγίας στο σπίτι.
Οι κινήσεις των εταιρειών streaming, με σκοπό να υπερισχύσουν των ανταγωνιστών τους, κάνουν τα ποσά που θα επενδύσουν σε νέο περιεχόμενο, υπέρογκα, σύμφωνα με στοιχεία του Bloomberg.
Το Netflix θα παρουσιάσει το περισσότερο νέο περιεχόμενο για το 2020, με προϋπολογισμό που φτάνει τα 16 δισ. δολάρια. Η εταιρεία με τις τεράστιες επιτυχίες, έχει συνολικά 183 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως.
Η Amazon Prime Video, αναδείχτηκε σημαντικός αντίπαλος στον πόλεμο του streaming. Σχεδιάζει επενδύσεις 7 δισ. δολαρίων σε περιεχόμενο για το 2020. Η υπηρεσία συνολικά, έχει 150 εκατομμύρια συνδρομητές.
Η Apple TV+, ξεκίνησε να διαθέτει περιεχόμενο το Νοέμβριο του 2019 και είναι η φθηνότερη εταιρεία της αγοράς, με χρέωση μόνο 4,99 δολάρια το μήνα. Οι συνδρομητές της σήμερα, ξεπερνούν τα 33 εκατομμύρια.
Η Hulu, το μεγαλύτερο μέρος της οποίας ανήκει στη Walt Disney, κατέγραψε άνοδο κατά τη διάρκεια της πανδημίας και μετρά 28 εκατ. συνδρομητές.
Η Disney+, πρόκειται να ξοδέψει περίπου 1,5 δισ. δολάρια σε περιεχόμενο για το 2020. Κατέγραψε αλματώδη αύξηση των συνδρομητών (πάνω από 50 εκατ. χρήστες), μέσα σε μόλις πέντε μήνες.
Το HBO Max, θα ξεκινήσει αργότερα μέσα στη χρονιά και αναμένεται να ξοδέψει 1,5 δισ. δολάρια για νέο περιεχόμενο.
Και ο πόλεμος του streaming συνεχίζεται. Πόσα χρήματα θα ξοδευτούν σε νέο περιεχόμενο;
Η καραντίνα εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού, έκανε αρκετό κόσμο να στραφεί στη λύση της ψυχαγωγίας στο σπίτι.
Οι κινήσεις των εταιρειών streaming, με σκοπό να υπερισχύσουν των ανταγωνιστών τους, κάνουν τα ποσά που θα επενδύσουν σε νέο περιεχόμενο, υπέρογκα, σύμφωνα με στοιχεία του
Bloomberg.
Το Netflix θα παρουσιάσει το περισσότερο νέο περιεχόμενο για το 2020, με προϋπολογισμό που φτάνει τα 16 δισ. δολάρια. Η εταιρεία με τις τεράστιες επιτυχίες, έχει συνολικά 183 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως.
Η Amazon Prime Video, αναδείχτηκε σημαντικός αντίπαλος στον πόλεμο του streaming. Σχεδιάζει επενδύσεις 7 δισ. δολαρίων σε περιεχόμενο για το 2020. Η υπηρεσία συνολικά, έχει 150 εκατομμύρια συνδρομητές.
Η Apple TV+, ξεκίνησε να διαθέτει περιεχόμενο το Νοέμβριο του 2019 και είναι η φθηνότερη εταιρεία της αγοράς, με χρέωση μόνο 4,99 δολάρια το μήνα. Οι συνδρομητές της σήμερα, ξεπερνούν τα 33 εκατομμύρια.
Η Hulu, το μεγαλύτερο μέρος της οποίας ανήκει στη Walt Disney, κατέγραψε άνοδο κατά τη διάρκεια της πανδημίας και μετρά 28 εκατ. συνδρομητές.
Η Disney+, πρόκειται να ξοδέψει περίπου 1,5 δισ. δολάρια σε περιεχόμενο για το 2020. Κατέγραψε αλματώδη αύξηση των συνδρομητών (πάνω από 50 εκατ. χρήστες), μέσα σε μόλις πέντε μήνες.
Το HBO Max, θα ξεκινήσει αργότερα μέσα στη χρονιά και αναμένεται να ξοδέψει 1,5 δισ. δολάρια για νέο περιεχόμενο.