Γιατί το Netflix σβήνει χιλιάδες λογαριασμούς;
Το Netflix ετοιμάζεται να διαγράψει χιλιάδες λογαριασμούς σε όλο τον κόσμο.
Ο γίγαντας της πλατφόρμας συνεχούς ροής, γνωστός για τις παραγωγές μεγάλου προϋπολογισμού όπως το Stranger Things, το Hollywood και το Στέμμα, εξέδωσε δήλωση που εξηγεί τον λόγο που θα προβεί σε διαγραφές χρηστών.
Ο Eddy Wu, είπε: “Ξέρετε το συναίσθημα που έχουμε όταν συνειδητοποιούμε ότι έχουμε εγγραφεί σε μία υπηρεσία αλλά δεν τη χρησιμοποιούμε εδώ και αιώνες; Στο Netflix, το τελευταίο πράγμα που θέλουμε, είναι οι άνθρωποι να πληρώνουν για κάτι που δεν χρησιμοποιούν. Ζητάμε λοιπόν από όλους όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τίποτα στο Netflix εδώ και ένα χρόνο, να επιβεβαιώσουν αν θέλουν να διατηρήσουν τη συνδρομή τους. Το ίδιο θα κάνουμε και για όσους έχουν σταματήσει να παρακολουθούν εδώ και δύο χρόνια. Τα μέλη, θα βλέπουν αυτά τα μηνύματα, στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο ή σε ειδοποιήσεις εφαρμογών. Εάν δεν επιβεβαιώσουν ότι θέλουν να συνεχίσουν να είναι εγγεγραμμένοι, θα ακυρώσουμε αυτόματα τη συνδρομή τους. Εάν ωστόσο, αλλάξουν αργότερα γνώμη, θα είναι πολύ εύκολο να επανεκκινήσουν το Netflix. Οι ανενεργοί λογαριασμοί, είναι λιγότερο από μισό τοις εκατό της συνολικής βάσης μελών μας, μόνο μερικές εκατοντάδες χιλιάδες. Πάντα πιστεύαμε ότι θα ήταν εύκολο να εγγραφείτε και να ακυρώσετε την εγγραφή σας. Έτσι, όπως πάντα, όποιος ακυρώσει τον λογαριασμό του και μετά επανέλθει εντός 10 μηνών θα έχει ακόμα τα αγαπημένα του, τα προφίλ του, τις προτιμήσεις προβολών και τα στοιχεία του λογαριασμού του, ακριβώς όπως τα άφησε.”
Γιατί το Netflix σβήνει χιλιάδες λογαριασμούς;
Το Netflix ετοιμάζεται να διαγράψει χιλιάδες λογαριασμούς σε όλο τον κόσμο.
Ο γίγαντας της πλατφόρμας συνεχούς ροής, γνωστός για τις
παραγωγές μεγάλου προϋπολογισμού όπως το Stranger Things, το Hollywood και το Στέμμα, εξέδωσε δήλωση που εξηγεί τον λόγο που θα προβεί σε διαγραφές χρηστών.
Ο Eddy Wu, είπε: “Ξέρετε το συναίσθημα που έχουμε όταν συνειδητοποιούμε ότι έχουμε εγγραφεί σε μία υπηρεσία αλλά δεν τη χρησιμοποιούμε εδώ και αιώνες; Στο Netflix, το τελευταίο πράγμα που θέλουμε, είναι οι άνθρωποι να πληρώνουν για κάτι που δεν χρησιμοποιούν. Ζητάμε λοιπόν από όλους όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τίποτα στο Netflix εδώ και ένα χρόνο, να επιβεβαιώσουν αν θέλουν να διατηρήσουν τη συνδρομή τους. Το ίδιο θα κάνουμε και για όσους έχουν σταματήσει να παρακολουθούν εδώ και δύο χρόνια. Τα μέλη, θα βλέπουν αυτά τα μηνύματα, στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο ή σε ειδοποιήσεις εφαρμογών. Εάν δεν επιβεβαιώσουν ότι θέλουν να συνεχίσουν να είναι εγγεγραμμένοι, θα ακυρώσουμε αυτόματα τη συνδρομή τους. Εάν ωστόσο, αλλάξουν αργότερα γνώμη, θα είναι πολύ εύκολο να επανεκκινήσουν το Netflix. Οι ανενεργοί λογαριασμοί, είναι λιγότερο από μισό τοις εκατό της συνολικής βάσης μελών μας, μόνο μερικές εκατοντάδες χιλιάδες. Πάντα πιστεύαμε ότι θα ήταν εύκολο να εγγραφείτε και να ακυρώσετε την εγγραφή σας. Έτσι, όπως πάντα, όποιος ακυρώσει τον λογαριασμό του και μετά επανέλθει εντός 10 μηνών θα έχει ακόμα τα αγαπημένα του, τα προφίλ του, τις προτιμήσεις προβολών και τα στοιχεία του λογαριασμού του, ακριβώς όπως τα άφησε.”