Το Netflix έχει νέο πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό
Ενώ οι περισσότερες εταιρείες τεχνολογίας ανησυχούν για τις επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19, η Netflix Inc. μπορεί να γίνει ακόμα πιο απαραίτητη στην καθημερινότητα των ανθρώπων που αναγκάζονται να μείνουν στο σπίτι, μπροστά στις τηλεοράσεις τους.
Οι πρώτες αναλύσεις, έδειξαν ότι οι συνδρομητές streaming, αυξήθηκαν κατά 32% την εβδομάδα της 16ης Μαρτίου, σύμφωνα με την Recurly Inc.
Αυτό που δίνει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο Netflix, είναι ο όγκος του καταλόγου του σε αντίθεση με τις άλλες πλατφόρμες, που προσπαθούν ακόμη να δημιουργήσουν έναν κατάλογο
Το Netflix, έκλεισε “τα βιβλία” του 2019, με 167 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, εκ των οποίων τα 61 εκατομμύρια ήταν στις ΗΠΑ.
Δύο έρευνες στα τέλη Μαρτίου που πραγματοποιήθηκαν από τις εταιρείες TV analytics και EDO, υπογραμμίζουν τη μεγάλη ανταγωνιστική πρόκληση του Netflix. Η Disney+ και η Hulu, αναδείχτηκαν οι δημοφιλέστερες πλατφόρμες streaming, σύμφωνα με 6809 άτομα στις ΗΠΑ. Μετά την έκρηξη του κορωνοϊού, το 29% των νέων συνδρομητών επέλεξε τη Disney+, ακολούθησε η Hulu με 21% και μετά το Netflix με 15%. Η Apple TV+ συγκέντρωσε λιγότερο από 10% των συνδρομητών.
Αυτό που διαφοροποιεί το Netflix και του δίνει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, είναι ο όγκος του καταλόγου του και το γεγονός ότι έχει ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος των προγραμματισμένων προβολών του για το 2020, σε αντίθεση με τις άλλες πλατφόρμες, που προσπαθούν ακόμη να δημιουργήσουν έναν κατάλογο.
Πέρυσι, το Netflix, απελευθέρωσε 2.769 ώρες περιεχομένου, σε σύγκριση με 1.537 ώρες το 2018, σύμφωνα με την έκθεση της Omdia. Πρόσφερε 657 ορίτζιναλ τίτλους το 2019, έναντι 386 το 2018.
Το Netflix έχει
νέο πλεονέκτημα
στον ανταγωνισμό
Ενώ οι περισσότερες εταιρείες τεχνολογίας ανησυχούν για τις επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19, η Netflix Inc. μπορεί να γίνει ακόμα πιο απαραίτητη στην καθημερινότητα των ανθρώπων που αναγκάζονται να μείνουν στο σπίτι, μπροστά στις τηλεοράσεις τους.
Οι πρώτες αναλύσεις, έδειξαν ότι οι συνδρομητές streaming, αυξήθηκαν κατά 32% την εβδομάδα της 16ης Μαρτίου, σύμφωνα με την Recurly Inc.
Αυτό που δίνει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο Netflix, είναι ο όγκος του καταλόγου του σε αντίθεση με τις άλλες πλατφόρμες, που προσπαθούν ακόμη να δημιουργήσουν έναν κατάλογο
Το Netflix, έκλεισε “τα βιβλία” του 2019, με 167 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, εκ των οποίων τα 61 εκατομμύρια ήταν στις ΗΠΑ.
Δύο έρευνες στα τέλη Μαρτίου που πραγματοποιήθηκαν από τις εταιρείες TV analytics και EDO, υπογραμμίζουν τη μεγάλη ανταγωνιστική πρόκληση του Netflix. Η Disney+ και η Hulu, αναδείχτηκαν οι δημοφιλέστερες πλατφόρμες streaming, σύμφωνα με 6809 άτομα στις ΗΠΑ. Μετά την έκρηξη του κορωνοϊού, το 29% των νέων συνδρομητών επέλεξε τη Disney+, ακολούθησε η Hulu με 21% και μετά το Netflix με 15%. Η Apple TV+ συγκέντρωσε λιγότερο από 10% των συνδρομητών.
Αυτό που διαφοροποιεί το Netflix και του δίνει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, είναι ο όγκος του καταλόγου του και το γεγονός ότι έχει ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος των προγραμματισμένων προβολών του για το 2020, σε αντίθεση με τις άλλες πλατφόρμες, που προσπαθούν ακόμη να δημιουργήσουν έναν κατάλογο.
Πέρυσι, το Netflix, απελευθέρωσε 2.769 ώρες περιεχομένου, σε σύγκριση με 1.537 ώρες το 2018, σύμφωνα με την έκθεση της Omdia. Πρόσφερε 657 ορίτζιναλ τίτλους το 2019, έναντι 386 το 2018.